دریچـ ـهـ انتـ ــظار

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

دریچـ ـهـ انتـ ــظار

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

دریچـ ـهـ انتـ ــظار

در طبیعتــــــ رازی نهفته استــــــ؛
راز شکوفاییـــــــ،
بهاری دیگــــــــر،
راز سبز انتظــــــار...
شاعر: امین کوهـــــرو(نیما.آ)
____________________________
چشمها را بر دریچه ی انتظار پلک نمی زنم.
اشکها در بستر گونه ها سرود دلتنگی سر می دهند.
آن سوی وسعت بارانی دل آفتاب یاد تو جاریست.
ساحل ماسه ای دستانم هنوز از عشق تو نمناک است.
نیلوفران خیس از شرم نگاه شعر شادی زمزمه می کنند.
نبض زمان نفس نفس میزند از حسرت دیدارت .
آغوش سرد دشت روزهاست گرمی عشق تو را منتظر است.
بیا که غروب دیگر از غربتش به تنگ آمده است.
بیا دیگر…
اللهم عجل لولیک الفرج...
___________________________
ای رزمنده ای که در فضای سایبری می جنگی؛
برای فشردن کلید های کامپیوتر، وضو بگیر
و با نیت قربة الی الله قلم بزن
بدانکه تو مصداق «و ما رمیت اذ رمیت...» هستی
تو در شب های تاریک جبهه سایبری،
از میدان مین گناه عبور میکنی...
مراقب باش!
به اهل بیت و شهدا تمسک کن!
بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری!
رابطه خودت را با خدا زیاد کن...
با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش بفرمان ایشان و مخصوصا رهبرت باش...
وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی، و بسم الله بگویی
دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ...
می شود وسیله ای برای نوشتن حرف حقی که باید گفته شود
دیگر از گناه فاصله میگیری ، بوی نامحرم را نمیشنوی !
این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند
و به عمقش برود و به دل برسد
جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ...
حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ...
بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند
و دوباره مُوس را تکان دهد...

پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات

من آریایی ام...

قاصــــــدک منتظر | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ق.ظ


... من یک آریایی ام؛ 


اهورامزدای من الله است،


از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


آری آری من یک ایرانی ام...
و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
.......
...
به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
مهم این است که فقط  انسان باشی... 

  • قاصــــــدک منتظر

نظرات  (۳)

  • ابوالحسن جعفری پرچکوهی
  • سلام . خوبید ؟ با مطلب ( جایگاه نماز و جامعیت آن ) بروزم بنده حقیر را بپذیرید و نگاهی بیندازید .
    یا حق .
    راستی متن بسیار زیبایی بود خسته نباشید .
    پاسخ:
    سلام علیکم همسنگر.
    ممنون. سلامت باشید.
    ان شاءالله خدمت می رسیم.
    یـ مهدی (عج) ـا
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام
    بسیار عالی نوشتید...

    سپاسگزارم...
    پاسخ:
    سلام علیکم همسنگر.
    نظر لطف شماست.
    ان شاءالله خدمت می رسیم.
    یـ مهدی (عج) ـا
  • ذره ی ناچیز
  • عالی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی