دریچـ ـهـ انتـ ــظار

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

دریچـ ـهـ انتـ ــظار

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

دریچـ ـهـ انتـ ــظار

در طبیعتــــــ رازی نهفته استــــــ؛
راز شکوفاییـــــــ،
بهاری دیگــــــــر،
راز سبز انتظــــــار...
شاعر: امین کوهـــــرو(نیما.آ)
____________________________
چشمها را بر دریچه ی انتظار پلک نمی زنم.
اشکها در بستر گونه ها سرود دلتنگی سر می دهند.
آن سوی وسعت بارانی دل آفتاب یاد تو جاریست.
ساحل ماسه ای دستانم هنوز از عشق تو نمناک است.
نیلوفران خیس از شرم نگاه شعر شادی زمزمه می کنند.
نبض زمان نفس نفس میزند از حسرت دیدارت .
آغوش سرد دشت روزهاست گرمی عشق تو را منتظر است.
بیا که غروب دیگر از غربتش به تنگ آمده است.
بیا دیگر…
اللهم عجل لولیک الفرج...
___________________________
ای رزمنده ای که در فضای سایبری می جنگی؛
برای فشردن کلید های کامپیوتر، وضو بگیر
و با نیت قربة الی الله قلم بزن
بدانکه تو مصداق «و ما رمیت اذ رمیت...» هستی
تو در شب های تاریک جبهه سایبری،
از میدان مین گناه عبور میکنی...
مراقب باش!
به اهل بیت و شهدا تمسک کن!
بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری!
رابطه خودت را با خدا زیاد کن...
با اهل بیت یکی شو...
و در این راه گوش بفرمان ایشان و مخصوصا رهبرت باش...
وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی، و بسم الله بگویی
دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ...
می شود وسیله ای برای نوشتن حرف حقی که باید گفته شود
دیگر از گناه فاصله میگیری ، بوی نامحرم را نمیشنوی !
این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند
و به عمقش برود و به دل برسد
جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ...
حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ...
بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند
و دوباره مُوس را تکان دهد...

پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات

باز هم آرمان "مثلا زرنگی" کرد!

افسر ولایی مهدی(عج) | پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

 نوشتــ»»

سلام آرمان جووون. خوبی؟ چه خبر از هاشمی و خانواده گرام ایشون؟!!

بقول خواهرزاده خانمم، "میدونــــــــــــــــی" فکر کردی خیلی زرنگی؟!!

بچه جون! اینجا ایرانه و تاریخمون شمسیه و نه میلادی!

میشه بگید دقیقا منظورتون از حوادث 2009 همان فتنه 88 هست عایاااا؟!

یعنی چی که اسم فتنه 88 رو نمیبری؟! یه جای کارت میلنگه هاااا...

ضمنا، رهبری با همه خوبن؛ چون اقتضای پدر همه بودن ایشونه... اما درمورد فتنه گران همین که مقام معظم رهبری و مردم

عزیزمون بنا به مصلحت هایی گذاشتند راحت باشید و یه کوچولو نفس بکشید، برید خدا رو شکر کنید...

یادتون هست که پدر انقلابمون چی گفتن؟!! "ملاک حال افراده" یعنی چی؟!! بنی صدر هم زمانی رییس جمهور بود!

مگه رهبری فرصت ندادن که "بعضیااااا" بیان و مرزشو با فتنه 88 و انقلاب مشخص کنن؟!

و از ملت و از رهبری به خاطر شرکت در فتنه 88 عذرخواهی کنن؟! کدومشون این کار رو کردن؟!!

خجالتم خوب چیزیه هااااا؛ بچه جون! هروقت خواستی قلم بزنی و کلی کاغذ حروم کنی، بیا یکم مشاوره سیاسی و نویسندگی بهت بدم... زت زیاد!

  • افسر ولایی مهدی(عج)

نظرات  (۱)

خدایا از تو امان می خواهم
پروردگارا
از تو امان می خواهم
در آن روزى که نه مالی برایم منفعت دارد و نه فرزندی
مگر دلی پاک و سالم
آن روزى که گناهان در چهره ها نمایان می شوند
به تو پناه می آورم
آن روز امانم بده
....

مولاى من
تویى مولا، و منم بنده
و چه کسی جز مولا، بر بنده اش رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی مالک، و منم مملوک
و چه کسی جز مالک، بر مملوک رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی خالق، و منم مخلوق
و چه کسی جزخالق بر مخلوق رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی بی نیاز، و منم نیازمند
و چه کسی جز بی نیاز بر نیازمند رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی باقی، و منم فانی
و چه کسی جز باقی بر فانی رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی راه نما، و منم گم راه
و چه کسی جز راهنما بر گمراه رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی بخشنده و منم بخشش پذیر
چه کسی جز بخشاینده بر بخشش پذیر رحم می کند ؟!

مولاى من
تویی آمرزنده و منم گنه کار
چه کسی جز آمرزنده بر گنهکار رحم می کند ؟!

مولاى من اى آقای من
به رحمتت رحم کن بر من
و به جود و کرمت از من راضی و خشنود باش
اى صاحب جود و احسان و نعمت و امتنان
به حق رحمتت
اى مهربانترین مهربانان عالم

فرازهایی نورانی از مناجات امیرالمومنین (ع) در مسجد کوفه

التماس دعای فراوان همسنگران من
پاسخ:
سلام علیکم همسنگر.
سپاس از حضور و متن زیبایتان.
یـ مهدی(عج) ـا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی